مرد و زن

رفتارهای زنانه و مردان

مرد و زن

رفتارهای زنانه و مردان

مردان وزنان چه رفتارهایی بایدانجام دهند

  • ۰
  • ۰

داروی گیاهی افزایش میل جنسی مردان

راه‌های درمان زیادی برای بالا بردن میل جنسی آقایان وجود دارد. یکی از این راه‌ها استفاده از داروهای گیاهی است. ترکیبات مفید در بعضی از این گیاهان و مواد غذایی برای تحریک هورمون‌ها و رفع مشکلات جنسی موثر هستند و باعث افزایش و تقویت میل جنسی مردان می‌شوند. در ادامه شما را با بعضی از این گیاهان آشنا خواهیم کرد.

افزایش میل جنسی با استفاده از چوب میخک

از بین افزایش دهنده‌های میل جنسی و راهکارهای طبیعی برای تقویت میل جنسی کم در آقایان می‌توان به چوب میخک اشاره کرد که بسیار موثر است. این ادویه باعث افزایش جریان خون در ناحیه تناسلی و گشادی رگ‌ها می‌شود. اگر از نظر روحی و جسمی در فشار هستید و دغدغه‌های ذهنی زیادی دارید که باعث کم شدن میل جنسی شما شده است، می‌توانید از این گیاه استفاده کنید که سبب افزایش تمرکز می‌شود.

تقویت قوای جنسی با اسفاده از جینسنگ

گیاه محبوب و معروف دیگری که به عنوان داروی گیاهی افزایش میل مردان شناخته می‌شود، جینسنگ است. این گیاه برای تقویت میل جنسی خواص بسیار مفیدی دارد. جینسنگ به دلیل داشتن آنتی اکسیدان روی غدد درون‌ریز و سیستم عصبی اثر می‌گذارد و باعث بالا رفتن قدرت مردان می‌شود.

افزایش میل مردانه باخردل

از دیگر گیاهان دارویی که برای رفع مشکلات جنسی کاربرد دارد خردل را باید نام برد. این چاشنی پرخاصیت و مفید باعث تحریک غدد جنسی می‌شود که افزایش میل جنسی را نیز در پی خواهد داشت. خردل جریان خون در رگ‌ها را افزایش می‌دهد و سبب تحریک ارگان‌های جنسی و عصب‌های آن می‌شود.

افزایش میل جنسی مردان با گشنیز

گشنیز از درمان‌های خانگی موثر برای مشکلات پروستات و است و برای تقویت میل جنسی کم در آقایان تاثیرگذاری بالایی از خود نشان داده است.

تقویت میل جنسی با استفاده از سیر

آلیسین موجود در سیر میزان تستسترون را افزایش می‌دهد که باعث کاهش هورمون کورتیزول و استرس می‌شود. همچنین سیر که به عنوان داروی گیاهی افزایش میل مردان شناخته می‌شود، رگ‌های موجود در ناحیه آلت تناسلی را منبسط می‌کند که نتیجه آن افزایش میل جنسی در مردان است.

افزایش میل جنسی آقایان با جوز هندی

یکی از بهترین داروی گیاهی افزایش میل مردان جوز هندی است.این گیاه به عنوان یک محرک قوی برای آقایان شناخته می‌شود که افزایش میل جنسی را برای آن‌ها به همراه خواهد داشت.

افزایش میل جنسی آقایان با ادویه کاری

ادویه کاری محرک، گشادکننده و تقویت‌کننده عروق است که در درمان مشکلات جنسی نیز کاربرد دارد. در تهیه این نوع ادویه از زنجبیل، زردچوبه، سیر، هل و مواد گوناگون استفاده می‌کنند که برای افزایش میل و قدرت جنسی موثر است.

تقویت قوای جسمی مردان با شنبلیله

این گیاه با ترکیباتی که دارد می‌تواند در بدن، باعث ساخت هورمون‌های جنسی مانند تستسترون و استروژن شود. همچنین در افزایش تحریک جنسی و ارگاسم نیز بسیار مفید است.

افزایش میل مردانه با زعفران

این ادویه در تقویت روحیه و کاهش استرس موثر است. مردانی که از زعفران استفاده می‌کنند میل جنسی بالاتری نیز خواهند داشت.

افزایش میل جنسی مردان با زنجبیل

ریشه زنجبیل طبع گرم دارد که مصرف آن می‌تواند در تقویت میل جنسی کم در آقایان موثر باشد.

تقویت جنسی مردان با دارچین

از دیگر داروی گیاهی افزایش میل مردان به دارچین می‌توان اشاره کرد. این گیاه نیز به دلیل طبع گرم و خشک که دارد برای تقویت جنسی، سفتی کمر و افزایش میل جنسی مفید است.

تقویت قوای جنسی با پیاز

پیاز نیز در درمان مشکلات جنسی مانند کاهش میل جنسی موثر است و سبب افزایش قوای جنسی در آقایان می‌شود.

درمان بی میلی

زمان مراجعه به پزشک برای تقویت میل جنسی

با توجه به موارد گفته شده در صورت دیدن هر نوع علائم که نشان دهنده کاهش میل جنسی در مردان است، باید به پزشک متخصص مراجعه کنید.

بسیاری از افراد برای مراجعه حضوری به پزشک خجالت می‌کشند و برای درمان این مشکل اقدام نمی‌کنند. شما در این صورت می‌توانید با مرکز پذیرش ۲۴ تماس حاصل کنید و از پزشکان آنلاین متخصص سلامت جنسی این مجموعه که اطلاعات بالایی در زمینه تقویت میل جنسی کم در آقایان دارند، کمک بگیرید. اپلیکیشن و وب‌سایت پذیرش ۲۴ به‌صورت آنلاین و ۲۴ ساعته، آماده ارائه خدمات به صورت آنلاین، تلفنی، صوتی و متنی به شما عزیزان است.

  • ۰۱/۱۱/۱۰
  • ستاره نجفی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی