مرد و زن

رفتارهای زنانه و مردان

مرد و زن

رفتارهای زنانه و مردان

مردان وزنان چه رفتارهایی بایدانجام دهند

  • ۰
  • ۰

برای رابطه جنسی چگونه مردان را تحریک کنیم

 
چگونه مردان را تحریک جنسی کنیم ؟ مشخصه که برخی چیز ها بطور طبیعی تحریک کننده هستند اما در این مقاله 13 مورد عجیب اما بسیار موثر را به شما خواهیم گفت.
13 چیز عجیبی که مردان را برای رابطه جنسی تحریک میکند

چگونه مردان را تحریک کنیم ؟ امروز روابط جنسی یکی از بزرگ ترین دغدغه های زوجین شده و با توجه به شرایط جامعه کنونی کشور ما، آموزش های لازم در این زمینه وجود ندارد اما در این مقاله به یکی از بزرگ ترین و مهم ترین سوالات خانم ها در ارتباط با روابط زناشویی پاسخ خواهیم داد. پیشنهاد میکنم حتما با ادامه این مقاله همراه مجله اینترنتی دلگرم باشید.

divider

چگونه مردان را برای رابطه جنسی تحریک کنیم ؟

چگونه شوهرم را تحریک کنم ؟

چگونه مردان را در رابطه زناشویی تحریک کنیم ؟

divider

چیز های غیر معمولی که قوای جنسی را تحریک میکند

طبیعی است که پوشیدن یک لباس جذاب یا دیدن یک فیلم سکسی میتواند مرد ها را تحریک کند اما چیز های غیر معمول تری هم مثل بو های خاص میتواند چنین تاثیری داشته باشد. در ادامه بصورت دقیق چیز هایی که مرد ها را تحریک میکند را به شما میگوییم.

1. غیر قابل پیش بینی بودن

به گفته اکثر کارشناسان مسائل جنسی زمانی که خانم ها رفتار هایی مانند یک نوجوان پر شر و شور را از خود نشان میدهند باعث تحریک مرد ها میگردد.

2. آسیب پذیری زن

این مورد شاید مقداری عجیب به نظر برسد اما خانم هایی که نسب به همسر خود جایگاه اجتماعی بالاتر، شغل بهتر و یا درآمد بیشتری دارند، معمولا روابط خیلی گرمی نخواهند داشت. زمانی که خانم ها بیشتر وقت خود را به کار اختصاص دهند جذابیت خود را نزد مردان از دست میدهند چراکه آقایان زن هایی را دوست دارند که خیلی مهربان، گرم، صمیمی و یا به عبارتی آسیب پذیر و لطیف باشند.

چگونه مردان را تحریک کنیم

3. کمک کردن خانم ها به دیگران

دفعه بعدی که خواستید همسر خود را تحریک کنید یک ایده خوب این است که یک روز را به انجام کار های داوطلبانه بگذرانید. بنابر تحقیقی که یکی از معتبر ترین دانشگاه های انگلستان در سال 2016 انجام داد مشخص شده افرادی که به بقیه کمک میکنند برای جنس مخالف جذاب تر هستند و روابط جنسی بیشتری نیز دارند.

4. وقت گذراندن با یکدیگر

البته شاید این موضوع در اوایل روابط خیلی صدق نکند اما مردان زیادی اعتراف کرده اند که وقت گذراندن با همسرشان، خوردن ناهار یا شام با یکدیگر، تماشای یک فیلم یا حتی مطالعه کردن در کنار هم میتواند آن ها را برای داشتن روابط جنسی تحریک کند.

تحریک کردن مرد ها

5. قایم موشک بازی!

شاید واقعا تعجب کرده باشید! اما باید بگویم که مردان موجودات ظاهر بینی هستند و اگر با استفاده از این ویژگی بتوانید یک بازی انجام دهید عالی است. البته انجام دادن این بازی زمانی میتواند تحریک کننده باشد که بدون لباس و لخت انجام شود.

6. کیک کدو!

این مورد هم میتواند خیلی عجیب باشد اما باید خدمتتان عرض کنم که طی آزمایشی که مرکز تحقیقاتی بو و مزه شیکاگو آمریکا انجام داده، بوی کیک کدو به همراه رایحه گل لاوندر میتواند جریان خون به اندام تناسلی مردان را افزایش داده و باعث بیشتر شدن میل جنسی شود. قدرت بوی کدو و عطر لاوندر از 23 رایحه دیگری که در این آزمایش مورد بررسی قرار گرفت بیشتر بود.

تحریک جنسی مردان

7. ترس

وحشت به عنوان یک محرک جنسی؟! به نظر میرسه که جواب میده. طی آزمایشی در دانشگاه کلمبیا آمریکا دو گروه مرد را بر روی دو پل مختلف قرار دادند. گروه اول بر روی یک پل محکم و استوار و دیگر گروه بر روی یک پل قدیمی لرزان در ارتفاع زیاد. پس از مدتی دو گروه برگشته و یک خانم زیبا و جذاب به عنوان دستیار تحقیق به آن ها مراجعه کرده و شروع میکند به سوال پرسیدن. جواب های گروهی که ترسیده بودند دارای نیش و کنایه های جنسی بود در صورتی که چنین رفتاری در گروه اول مشاهده نمیشد.

8. رنگ قرمز

در یک آزمایش دانشگاهی دیگر مشخص شده که مرد ها علاقه بسیار زیادی به رنگ قرمز دارند و آن را جذاب میدانند. حتی طی این آزمایش مشخص شد که آقایان یک فرد واحد را زمانی که لباس قرمز پوشیده جذاب تر از زمانی که رنگ های دیگر بر تن دارد میدانند.

چگونه شوهرم را تحریک کنم

9. بازو های بلند خوش فرم

در تحقیقی که دانشگاهی در سیدنی استرالیا انجام داده اثبات شده است که مردان خانم هایی که دارای بازو های بلند خوش فرم ( نه خیلی لاغر و نه خیلی چاق ) هستن را بیشتر دوست دارند و بر خلاف تصور اکثر افراد پا های بلند اهمیت چندانی ندارد. دلیل این موضوع میتواند این باشد که وقتی زنی دارای دست های کشیده و خوش فرم است، اندام وی لاغر تر و جذاب تر بنظر میرسد.

10. لباس زیر ست شده و هماهنگ

وقتی خانم ها لباس زیر های زیبا و هماهنگ میپوشند، آقایان لذت میبرند، البته نه تنها بخاطر رنگ ها و طرح ها بلکه به این دلیل که میدانند شما برای انتخاب لباسی که فقط او میبیند وقت زیادی گذاشته و اهمیت میدهید. یک نکته دیگر که میتوانید بیاد داشته باشید این است که لباس زیر قرمز همیشه جذابیت بیشتری دارد.

راه های تحریک مردان

11. شباهت بدن

همه افراد مخصوصا مرد ها بیشتر جذب خانم هایی میشوند که از لحاظ ویژگی های فیزیکی و حالت بدن به آن ها شبیه باشند. در نتیجه معمولا افرادی که دارای روابط خوبی هستند اشتراکاتی از این نظر با یکدیگر دارند.

12. لبخند

یک خنده زیبا به اندازه هزاران کلمه ارزش داره اما شاید حتی اگر قهقهه بزنید باعث تحریک بیشتر همسرتان شوید. بنابر گفته برخی از متخصصان خندیدن یک عامل قوی محرک در مردان است و دلیل آن میتواند این مورد باشد که وقتی زن ها با صدای بلند میخندند، مردان را بیاد صدای آه و ناله خود هنگام رابطه جنسی می اندازند.

تحریک جنسی مردان

13. بازی جنسی

بازی با اندام جنسی خودتان می تواند یک مرد را به شدت تحریک کند. البته برای اینکار باید تجربه کافی داشته باشید.


13 راه برای شهوتی کردن مردها

  • ۹۷/۰۹/۰۸
  • ستاره نجفی

نظرات (۱)

  • نگار جهانشاهی
  • عجببب

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی