مرد و زن

رفتارهای زنانه و مردان

مرد و زن

رفتارهای زنانه و مردان

مردان وزنان چه رفتارهایی بایدانجام دهند

  • ۰
  • ۰

داشتن رابطه جنسی روزانه چه فوایدی دارد

هر شب رابطه جنسی داشتن خیلی مفید است. ما نمی گوییم، علم گفته! خیلی از زوجین همیشه در مورد اینکه چه میزان رابطه جنسی خوب است یا اینکه چقدر رابطه جنسی طبیعی است سوال میپرسند. در این مقاله به این سوالات از دیدگاه علمی پاسخ میدهیم. پیشنهاد میکنم حتما

1. پایین آمدن احتمال ابتلا به سرطان پروستات در مردان

رابطه زناشویی

در تحقیقاتی که توسط مدرسه پزشکی هاروارد انجام شد، مشخص شده است که مردانی که بیشتر به انزال میرسند تا 22 درصد احتمال کمتری وجود دارد که به سرطان پروستات دچار شوند. البته هنوز دلیل این امر مشخص نیست.

2. خیلی خیلی کمتر سرما میخورید

محققان دانشگاه "ویلک" در پنسیلوانیا کشف کرده اند که افرادی که حداقل 2 بار در هفته سکس داشته اند آنتی ژن های بیشتری مثل ایمونوگلوبولین نوع A در بدنشان ترشح شده که منجر به افزایش توانایی بدن در مقابله با سرما خوردگی و آنفلونزا میشود.

3. رابطه جنسی باعث جوانی و اعتماد به نفس میشود

در تحقیقی که توسط محققان اسکاتلندی انجام شد. تعداد زیادی از ناظران سن 3500 نفر آمریکایی و اروپایی را تخمین زدند که پس از آنالیز نتایج مشخص شد که افرادی که حداقل سه بار در هفته رابطه جنسی داشته اند، 7 تا 12 سال جوان تر از کسانی که 2 بار در هفته رابطه داشته اند به نظر میرسیدند. همچنین میزان اعتماد به نفس مخصوصا درباره زندگی زناشویی در این افراد بسیار بالا تر بود.

4. رابطه جنسی گرفتگی های قاعدگی را کاهش میدهد

در مطالعه ای که در سال 2000 انجام شد، 9 درصد از 1900 نفری که مورد آزمایش قرار گرفتند، صرفا برای کاهش گرفتگی های دوره قاعدگی، خود ارضایی میکردند. همین موضوع یکی از شواهد تاثیر رابطه جنسی بر کاهش گرفتگی ها در دوران قاعدگی است.

رابطه جنسی

5. رابطه جنسی باعث افزایش قدرت باروری میشود

در تحقیقاتی دیگر که در یکی از مراکز معتبر باروری دنیا انجام شد، مشخص شده است که میتواند باعث افزایش آمادگی سیستم ایمنی بدن شما جهت بارداری شود. این امر (آماده شدن سیستم ایمنی بدن) یکی از مهم ترین عوامل در باروری و باردار شدن است.

6. کاهش فشار خون و افزایش قدرت کنترل استرس

در یک پژوهش علمی دیگر که در سال 2005 انجام شد، محققان به این نتیجه رسیدند که افرادی که رابطه جنسی همراه با دخول داشته اند (رابطه واژنی) فشار خون کمتر و کنترل بیشتری بر روی اعصاب و استرس خود دارند. همچنین نوع و کیفیت رابطه نیز تاثیر زیادی دارد، بطوری که افرادی که رابطه جنسی بدون دخول داشته و یا کسانی که خود ارضایی میکنند، از چنین اثراتی بهره مند نمیشوند.

نزدیکی با همسر

7. رابطه جنسی میتواند شما را یک نابغه کند!

تحقیقات مختلفی از دانشگاه های مریلند و سئول کره جنوبی اثبات کرده اند که موش هایی که رابطه جنسی بیشتری داشته اند، استرس کمتر داشته و از آنجایی که استرس کارایی مغز را پایین میاورد، این موش ها باهوش تر عمل کرده اند.

divider

بنابراین حداقل در تئوری و طبق تحقیقات معتبر دانشگاهی، هر روز رابطه جنسی داشتن میتواند قدرت باروری شما را افزایش دهد، کمتر مریض خواهید شد و مغزی مثل یک نابغه را برای شما به ارمغان میاورد. فکر کنم چیزی که میشه نتیجه گرفت اینه که، سکس شما را به یک ابر قهرمان تبدیل میکند!


به این ۷ دلیل باید هر روز رابطه جنسی داشته باشید!

  • ۹۷/۰۹/۰۳
  • ستاره نجفی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی