مرد و زن

رفتارهای زنانه و مردان

مرد و زن

رفتارهای زنانه و مردان

مردان وزنان چه رفتارهایی بایدانجام دهند

  • ۰
  • ۰

چگونه سریع ویک شبه باردار شویم

چگونه سریع باردار شویم ؟ ممکن است علاقه شدیدی به باردار شدن داشته باشید یا بخواهید در یک بازه زمانی از سال بچه دار شوید. در این مقاله قصد داریم 5 مورد از روش هایی که شانس بچه دار شدن سریع را افزایش می دهد بیان کنیم و در عین حال به مشکلاتی بپردازیم که مانع از بارداری افراد می شود
چگونه یک شبه باردار شویم ؟ 6 تکنیک برای باردار شدن فوری و قطعی ( کسانی که باردار نمیشن بخونن )

روش های سریع حامله شدن | چگونه به سرعت حامله شویم ؟

چگونه زود حامله شویم ؟

سری به پزشک خود بزنید


زمانی که بدن شما در وضعیت خوبی قرار دارد احتمال باردار شدنتان نیز افزایش پیدا می کند. برای داشتن یک بارداری سالم زمانی را برای چک آپ با پزشک یا مامای خود تنظیم کنید و ببینید چه زمانی برای باروری مناسب است و چه کارهایی می توانید انجام دهید.پزشک در مورد تغییراتی که می توانید انجام دهید صحبت می کند. ممکن است نتوانید همه مشکلاتی که در مورد سلامتی خود دارید را به سرعت حل کنید اما استفاده از این مراحل قبل از آماده شدن برای بارداری، می تواند شما را مطمئن سازد که بارداری سالمی خواهید داشت.


برای یک بارداری سالم برنامه ریزی کنید


حداقل یک ماه قبل از اینکه بخواهید باردار شوید باید از قرص های اسید فولیک استفاده نمایید. این ماده مغذی می تواند تا حد زیادی خطر برخی از نقص های جنینی خاص را کاهش دهد. توصیه خوب دیگری که در این شرایط می توانید به خاطر داشته باشید این است که عادت های غیر سالم خود همچون نوشیدن الکل، سیگار کشیدن یا استفاده از مواد مخدر را کنار بگذارید. وزن سالمی داشته باشید و مصرف کافئین خود را به کمتر از 300 میلی گرم در روز کاهش دهید.

چگونه سریع باردار شویم

چگونه سریع باردار شویم
سریع باردار شویم


زمان تخمک گذاری خود را تعیین کنید


نکته کلیدی برای بارداری سریع، درک زمان تخمک گذاری یا ازاد شدن تخمک از تخمدان های شماست. در هر چرخه قاعدگی تنها یکبار تخمک گذاری انجام می شود. اگر این بازه زمانی را پیدا کنید و در این شرایط مقاربت جنسی داشته باشید می توانید شانس باردار شدن خود را افزایش دهید. شما می توانید از روش های مختلفی برای تعیین زمان تخمک گذاری استفاده کنید. اگر دوره های قاعدگی نامنظمی دارید تشخیص این بازه زمانی دشوار خواهد بود. در این شرایط از پزشک کمک بگیرید.


در زمان مناسبی رابطه جنسی داشته باشید


بعد از اینکه بازه زمانی مناسب برای تخمک گذاری را پیدا کردید باید برای افزایش باروری خود در این بازه زمانی رابطه جنسی داشته باشید. زمان مناسب معمولا دو الی سه روز قبل از تخمک گذاری و چند روز پس از آن است. اگر در مورد بازه زمانی باروری خود مطمئن نیستید، در طول هفته دوم و سوم چرخه قاعدگی خود، هر روز یا یک روز در میان رابطه جنسی با همسر خود داشته باشید. در این شرایط مطمئن خواهید شد که اسپرم سالمی وارد لوله فالوپ شما می شود و می تواند با تخمک آزاد شده لقاح کند.
اگر شما و همسرتان منتظر زمان باروری مناسب برای برقراری رابطه جنسی هستید، مطمئن شوید که این بازه زمانی زیاد طولانی نمی شود. همسر شما حداقل یکبار در روز و قبل از رسیدن به این بازه زمانی باید انزال داشته باشد. در غیر اینصورت تجمع اسپرم های مرده در مایع منی مشکل ساز خواهد بود. بیشتر روان کننده های واژینال همچون نسخه های خانگی روغن زیتون می توانند سرعت اسپرم را کاهش دهند. اگر می خواهید از این روان کننده ها استفاده کنید با پزشک مشورت نمایید و از گزینه ای استفاده کنید که مشکلی برای باروری شما نداشته باشد.

چگونه سریع باردار شویم

چگونه سریع باردار شویم
افزایش سرعت حامله شدن


باردار شدن: چه زمانی رابطه جنسی داشته باشیم؟


باردار شدن باید در زمان مناسب انجام گیرد. باید بدانید در چه زمان هایی قدرت بارور بیشتری دارید تا شانس بارداری خود را افزایش دهید.


تعداد اسپرم ها را افزایش دهید


نکته مهم این است که اسپرم های سالم شانس بارور شدن تخمک را افزایش می دهد. همسر شما برای بهبود باروری خود می تواند موارد زیر را انجام دهد:


• از مصرف تنباکو و داروهای روان گردان خودداری نماید
• مصرف نوشیدنی های الکلی را کاهش دهد
• اگر اضافه وزن دارد به وزن سالم خود برسد
• مواد مغذی ضروری و خاص همچون روی، اسید فولیک و ویتامین C را مصرف نماید که به افزایش قدرت اسپرم کمک می کند.
• از سونا یا حمام داغ استفاده نکند زیرا گرمای بیش از حد باعث نابودی اسپرم ها می شود. عملکرد بیضه در 94 الی 96 درجه فارنهایت به بهترین حالت خود می رسد.

چگونه سریع باردار شویم


همسر شما هرچقدر زودتر این تغییرات را انجام دهد بهتر است. اسپرم برای بالغ شدن به زمان نیاز دارد بنابراین هر بهبودی که در شرایط انجام می شود ممکن است نتایجش بعد از یک ماه مشخص گردد.
قبل از کمک پزشک چقدر می توان منتظر بارداری ماند؟


اگر جوانتر از 35 سال هستید بعد از تلاش یک ساله برای بارداری باز هم موفق نشدید بهتر است با یک پزشک مشورت نمایید. اگر 35 سال یا بالاتر از آن دارید بعد از شش ماه باید با پزشک صحبت کنید. البته اگر دلیل عدم باروری خود و همسر خود را می دانید باید هر چه سریع با پزشک مشورت نمایید و مشکل موجود را برطرف کنید.


چگونه یک شبه باردار شویم ؟ 6 تکنیک برای باردار شدن فوری و قطعی ( کسانی که باردار نمیشن بخونن )

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی