مرد و زن

رفتارهای زنانه و مردان

مرد و زن

رفتارهای زنانه و مردان

مردان وزنان چه رفتارهایی بایدانجام دهند

  • ۰
  • ۰

چگونه زن را تحریک کنیم


 داروهای موضعی و تزریقی برای درمان اختلالات نعوظ

رفتار مردانه موثر در تحریک زنان

۱. قدرت شما. اینکه مردها جنس قوی‌تر به شمار می‌روند، دلیل دارد. از مرد معمولاً انتظار می‌رود حمایت، پشتیبانی و قدرت فیزیکی داشته باشد. از او انتظار می‌رود که سخت کار کند، عرق بریزد و با همه اینها روی پای خود بایستد. این قدرت‌های مردانه را داشته باشید.

 

۲. حضور شما. میل همسر شما به داشتن رابطه‌جنسی تا حد زیادی به این بستگی دارد. اگر وقتی با او هستید ۱۰۰٪ حاضر باشید (حتی اگر زمان با هم بودنتان محدود است)، او راضی خواهد شد. این نکته را هم بگویم که اعتماد دارم ۱۰۰٪ انرژی جنسی‌تان را باید در رابطه‌تان بگذارید. اگر هر درصدی از آن را جای دیگری خرج کنید، اعتماد رابطه‌تان به خطر خواهد افتاد.

 

۳. اعتمادبه‌نفس شما. از آنجاکه خانم‌ها ذاتاً به دنبال امنیت هستند، اعتمادبه‌نفس مرد می‌تواند یک تحریک‌کننده قوی برای آنها باشد. وقتی مردی با اعتمادبه‌نفس به زن خود نزدیک می‌شود، زن دقیقاً همان واکنش شیمیایی (ترشح دوپامین و نورپینفرین) را در مغز خود تجربه می‌کند که مرد وقتی همسرش بلوز خود را بالا داده و سینه‌هایش را به او نشان می‌دهد.

و منظورم از «اعتمادبه‌نفس»، «غرور مردانه» و «مردسالاری» نیست! منظورم این است مردی باشید که می‌داند کیست. مردانی که مضطرب، منفعل و به عبارتی زن‌ذلیل هستند، هر چیزی دارند به جز اعتمادبه‌نفس. اگر به دنبال یک راه قطعی برای نابود کردن ازدواجتان هستید، مردی باشید منفعل، از بحث و دعوا گریزان و زن‌ذلیل که فقط می‌خواهد همیشه زنش را راضی نگه دارد.

 

۴. صداقت شما. داشتن راستی و درستی مداوم برای حفظ پیوند جنسی عمیق با همسرتان ضروری است. این یعنی همیشه راست بگویید، روی حرفتان بایستید، به حرفتان عمل کرده و مرزهای درست داشته باشید.

 

۵. نکته اضافه: برنامه داشته باشید. منظورمان کنترل کردن همسرتان نیست؛ یعنی به او حق انتخاب بدهید. یکی از بدترین کارهایی که می‌توانید انجام دهید این است که وقتی شب به خانه می‌آیید، بپرسید، «امشب می‌خواهی چه کار کنی؟» به جای این وقتی از در وارد شدید بگویید، «آماده شو که ساعت ۸ برای شام بیرون برویم.»

البته به او این حق انتخاب را بدهید که یا پیشنهاد شما را بپذیرد و یا یک جایزین برای آن داشته باشد. همه چیز را به او نسپارید. این اصل درمورد اتاق‌خواب هم صدق می‌کند. وقتی به عنوان یک مرد حاضر باشید و ذهن، قلب، شوخ‌طبعی، ‌منطق، تخیل، کلام، قدرت و همه چیزتان را با همسرتان تقسیم کنید، همه وجود خودتان را در اختیار او قرار می‌دهید.

وقتی او دعوت شما را قبول می‌کند، خودش هم همین کار را دربرابر شما کرده و شما را به جاهایی خواهد رساند که خودتان توان رفتن به آنها را نداشته‌اید.

 

چگونگی تحریک زنان با پیش نوازی


متخصصان امور جنسی می گویند: "زنان ده برابر بیشتر از مردان به پیش نوازی نیازمند" و این اصلی است که مردان هرگز نباید آن را فراموش کنند. مردان یک ناحیه حساس جنسی دارند این درحالی است که زنان سه ناحیه حساس نسبت به تحریک جنسی دارند. وجود این سه ناحیه اصلی در بدن زن، یادآور این نکته به مردان است که برای تحریک هر چه بیشتر زنان بایستی بسیار فعال باشند و از اندام مختلف بدن برای انجام تحریک استفاده کنند.


مردان می توانند از هر دو دست و دهانشان برای تحریک کردن همسرشان استفاده نمایند. به هنگام استفاده از دست ها، مرد می تواند از یک انگشت و یا سه انگشت خود مدد جوید. حتی گاهی اوقات لازم است یک روند و مسیر مستقیم را در بدن زن دنبال کند و گاهی نیز می تواند یک روند متناوب را در پیش گیرد.

هم چنین گاهی می تواند انگشتان را به آرامی و ملایمت در بدن زن حرکت دهد و گاهی نیز سفت و محکم و همراه با قدری فشار همسرش را لمس کند. مرد می تواند با چرخش دستانش به سمت راست و بعد چپ یا بالعکس و یا با حرکت دادن آنها به سمت بالا و پایین و یا با هر تغییر کوچک دیگری در حرکت دستان و انگشت و لمس کردن بدن ، باعث تحریک زن شود و حس او را به ارضاء شدن و تنوع مرتفع سازد.

ریشه جمله خواب زن چپه چیست؟
مردان بایستی بخاطر داشته باشند که علاوه بر کیفیت لمس و تحریک همسر، مقدار زمانی را هم، که صرف این کار می کنند، تضمین کننده ارضاء همسرشان است. هر چه شما زمان بیشتری را برای پیش نوازی همسرتان صرف کنید، به همان میزان لذت و خوشی بیشتری را به همسرتان ارزانی می کنید و رضایت زناشویی او را افزایش می دهید.

اگر مرد پیش نوازی را حدود سی دقیقه ادامه دهد بی شک زن به ارگاسم نزدیک می شود اما اگر در طول این مدت زن به ارگاسم نرسد باید بدانید یا ارگاسمی در کار نخواهد بود یا این که قدری دیگر لازم است که به پیش نوازی ادامه دهید تا زن به ارگاسم برسد.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی