مرد و زن

رفتارهای زنانه و مردان

مرد و زن

رفتارهای زنانه و مردان

مردان وزنان چه رفتارهایی بایدانجام دهند

  • ۰
  • ۰

آیا واژن گشاد میشود؟

 واژن گشاد برای هیچ مردی در رابطه جنسی خوشایند نیست و بسیاری از مردان دوست دارند واژن زن تنگ و باریک باشد. آیا واژن گشاد میشود؟ بله واژن در اثر زایمان طبیعی و عوامل دیگر ممکن است گشاد شود و تنگی خود را از دست بدهد.

 داروهای موضعی و تزریقی برای درمان اختلالات نعوظ

برخی از خانم ها بعد از چندین بار زایمان احساس می کنند که واژن آنها کشیده و گشاد شده است و یا حتی در موقعیت هایی چون سرفه کردن، عطسه کزدن، خندیدن، قلقلک دچار ریزش ادرار شده اند.

 

زمانی که رضایت جنسی از مقاربت جنسی خود داشته باشد از زندگی زناشویی خود راضی بوده ، یکی از مواردی که ممکن است سبب عدم رضایت جنسی شود گشاد بودن واژن است ، در این موارد بانوان باید به پزشک متخصص زنان و زایمان مراجعه نمایند .

 

در مطب دکتر با استفاده از جدیدترین روش های روز دنیا به درمان گشادی واژن پرداخته می شود .

 

بروز نارضایتی جنسی به علت گشادی واژن در بانوان :

گشادی واژن در بانوان سبب می شود که در زمان برقرای رابطه جنسی شخص با استرس روبرو شوند ، علت این امر رضایت همسر از برقراری رابطه جنسی می باشد ، زمانی که خانم ها با گشادی واژن روبر هستند همیشه این سوال را از خود می پرسند که آیا همسر و شریک زندگی من از رابطه جنسی رضایت کافی را دارد یا خیر .

 

متخصص زنان و زایمان بیان می کنند که این امر نباید نادیده گرفته شود حتی اگر بانوان از بیان مشکلات جنسی خود شرم دارند ، زیرا گشادی واژن سبب کاهش اعتماد به نفس و عدم رضایت جنسی شریک زندگی آنها از مقاربت جنسی خواهد بود ، در نتیجه این امر سبب بروز تاثیرات منفی بر روی زندگی زناشویی می شود .

 

رفع مشکلات جنسی سبب برقراری یک رابطه مساعد می باشد که طرفین از برقرار مقاربت جنسی لذت می برند ، گشادی واژن اتفاقات ناخوشایندی را در زمان مقاربت جنسی ایجاد می کند که زوجین از آمیزش لذت نمی برند در نتیجه زمینه بروز اختلافات شروع می شود .

 

جراح زیبایی زنان به بانوان توصیه می کنند که حتما به پزشک مراجعه نماید تاهم به رفع مشکلات جنسی بپردازند به سبب این امر کیفیت زندگی آنها بهبود یابد .

 

اشخاص زیادی روزانه به مطب خانم دکتر مراجعه کرده و سوالات متداولی نظیر علت گشادی واژن ؟ تاثیر آمیزش جنسی بر گشادی واژن ؟ درمان گشادی واژن چگونه است ؟ تاثیر زایمان طبیعی بر گشادی واژن و… بیان می کنند که در این مقاله سعی شده است به تمامی این سوالات پاسخ داده شود .

 

تصور اشتباه درباره گشادی واژن و علت ایجاد آن :

تصور اشتباهی وجود دارد مبنی بر اینکه علت گشادی واژن انجام مقاربت جنسی زیاد می باشد ، در صورتی که هیچ گونه علم پزشکی این امر را به اثبات نرسانده است .

 

ممکن است گشادی واژن به علت انجام زایمان طبیعی متعدد و یا ژنتیک باشد .

 

یکی دیگر از عوامل گشادی واژن می توان به عدم تناسب واژن با آلت مرد باشد .

 

علت گشادی واژن :

ضعف دیواره واژن ، انجام ورزش های شدید بدنسازی ، انجام زایمان های طبیعی متعدد ، بلند کردن اجسام سنگین از عوامل ایجاد کننده گشادی واژن هستند .

 

در برخی از موارد نسچ واژن سبب ایجاد شدن گشادی واژن است ، اما شایع ترین علت ایجاد گشادی واژن زایمان طبیعی می باشد ، هم چنین بانوان جهت جلوگیری و پیشگیری از گشادی واژن می توانند به انجام ورزش های کف لگن بپردازند .

 

دکتر بیان می کند براثر چندین زایمان طبیعی ممکن است گشیدگی در واژن و گشادی در آن بروز کند ، در برخی از موارد خندیدن ، سرفه کردن ، قلقلک سبب بی اختیاری ادرار می شود .

 

پس از زایمان بدن بانوان با تغییرات و تحولاتی روبرو می شود ، این تغییرات در رفتارهای جنسی شخص نیز بروز می کند ، در گام اول اشخاص باید تغییرات را بپذیرند ، سپس با مشورت با پزشک متخصص زنان و زایمان به درمان آن بپردازند .

 

دکتر متخصص زنان و زایمان بیان می کنند که برای رسیدن به نتیجه پس از درمان زوجین باید صبور باشند .

 

در برخی از موارد می توان با انجام تمرینات کیگل به درمان گشادی واژن یا پیشگیری از آن کمک کرد .

 

البته لازم به ذکر است تمرینات کیگل حتما با مشورت پزشک متخصص زنان و زایمان صورت گیرد .

 

دکتر با تکنیک های جدید پزشکی به درمان گشادی واژن می پردازد شما عزیزان هر گونه سوال در خصوص گشادی واژن را می توانید با شماره های زیر درمیان بگذارید و یا در کانال تلگرام ایشان مطالب را مطالعه فرمایید .

 

درمان گشادی واژن :

با تمرینات کیگل می توان گشادی واژن را انجام داد ، در زمان زایمان ماهیچه ها و عضلات پایینی لگنی کشیده می شود ، با انجام تمرینات کیگل عضلات کف لگن را می توان تقویت نمود .

 

در زمان دخول اگر عضلات واژن قوی تر باشد لذت جنسی بیشتری حاصل می شود ، در این زمینه انجام تمرینات کیگل بسیار کمک کننده است .

 

سفت کردن ماهیچه های کیسه مزیت دیگری دارد از جمله پیشگیری از بی اختیاری ادرار می شود ، به بانوانی که باردار می باشند توصیه می شود با مشورت پزشک به انجام تمرینات کیگل بپردازند .

 

از مزیت دیگر انجام تمرین های کیگل تاثیر گذاری در زایمان است ، زیرا بانوانی که تمرینات کیگل را انجام می دهند به آسانی و سریع می توانند زایمان کنند .

دکتر متخصص زنان و زایمان بیان می کنند که پس از بارداری نیز بانوان باید این تمرینات را انجام دهند .

 

توجه به این نکته بسیار الزامی است که تمرینات کیگل به تنهایی سبب تنگ شدن واژن نمی شوند بلکه نیاز است از سایر درمان ها نیز استفاده شود ، در واقع با انجام تمرینات کیگل می توان ماهیچه های ورودی دهانه مهبل را تنگ تر نمود .

 

دکتر جراح زیبایی زنان با روش نوین پزشکی به درمان گشادی واژن می پردازد .

 

درمان گشادی واژن با محرک های الکتریکی :

استفاده از محرک های الکتریکی یکی دیگر از روش های درمان و رفع گشادی واژن است ، جریانی از برق را که استاندارد است و مخصوص علم پزشکی است برای فراهم کردن انبساط و انقباض در ماهیچه های واژن ایجاد می کنند ، با استفاده از این جریان می توان در ماهیچه ها را جمع و شل کرد .

 

دکتر متخصص زنان و زایمان بیان می کنند این نوع درمان برای هر شخص متفاوت است اما معمولا یک الی چهار روز می توان از این روش برای درمان استفاده کرد .

 

در برخی از موارد بسته به شرایط بدنی بانوان و میزان گشادی و ماهیچه ها می توان نیاز است چند هفته مستمر این درمان باید انجام شود .

 

درمان گشادی واژن با محرک های الکتریکی معمولا 15 الی 20 دقیقه طول می کشد .

 

مراجعه به پزشک متخصص زنان و زنان برای تشخیص گشادی واژن در مرحله اول باید صورت گیرد .درمان گشادی واژن با لیزر :

 

دکتر متخصص زنان و زایمان گشادی واژن را با لیزر درمان می کند ، درمان گشادی واژن با لیزر هیچ عارضه ای ندارد .

 

درمان گشادی واژن با لیزر یکی از بهترین راه حل های رفع گشادی واژن است ، با انجام چند جلسه لیزر می توان این مشکل را رفع نمود .

 

بانوانی که مشکل بی اختیاری ادرار دارند می توانند از لیزر مونالیزا تاچ جهت درمان مشکل خود اقدام نمایند ، هم چنین با استفاده از لیزر مونالیزا تاچ می توان گشادی واژن را درمان نمود .

 

با استفاده از لیزر مونالیزا تاچ می توان مثانه را در مکان بهتری تثبیت نمود .

 

مواجه شدن با برخی از مشکلات جنسی می تواند برقراری یک رابطه مساعد و بهینه را تحت الشعاع قرار دهد. گشاد شدن دریچه واژن، یکی از آن اتفاقات ناخوشایند است که منجر به بروز مشکلات و نارضایتی زوجین از مقاربت می شود.

 

بسیاری از خانم ها با مشکل گشادی واژن، نزد پزشک مراجعه می کنند و عمده سوالاتشان از این قرار است که آیا این مساله ارثی است و یا اینکه بعد از ازدواج بخاطر دفعات زیاد آمیزش و یا زایمان طبیعی ایجاد می شود؟ آیا راهی برای برطرف کردن این مشکل و برگرداندن واژن به حالت قبل، وجود دارد یا خیر؟ و…

 

برخی از خانم ها به اشتباه تصور می کنند که مقاربت زیاد باعث گشادی واژن می شود، در حالی که هیچ تحقیق علمی ان را به اثبات نرسانده است، این فرض، یکی از هزاران تصورات غلط در مورد مقاربت است که در اذهان افراد جای گرفته است. گشادی واژن بدون انجام زایمان طبیعی، علتی جز ژنتیک ندارد و گاه حتی ممکن است عدم تناسب بین آلت مرد و واژن زن (کوچک بودن آلت مرد ) علت اصلی ایجاد احساس گشادی واژن باشد.

 

از جمله علل ضعف دیواره واژن و گشادی آن، زایمان طبیعی است.

 

برخی از خانم ها بعد از چندین بار زایمان احساس می کنند که واژن آنها کشیده و گشاد شده است و یا حتی در موقعیت هایی چون سرفه کردن، عطسه کزدن، خندیدن، قلقلک دچار ریزش ادرار شده اند.

 

بعد از زایمان نه تنها بدن دچار تحولاتی می شود بلکه در نحوه پاسخگویی و رفتارهای جنسی فرد نیز تغییراتی بوجود می آید که کنار آمدن با آن مستلزم تطابق با شرایط جدید است . در نخستین گام، زوجین باید این تغییرات ناخواسته را بپذیرند و آنها را جزیی از زندگی جنسی بدانند. در دومین مرحله با امتحان کردن وضعیت های مختلف نزدیکی و تعدیل کردن انتظارات و خواسته های مختلف، با آرامش خود را با شرایط موجود تطبیق داده و سازگار شوند.

 

در سومین گام، اگر مساله آنقدر جدی بود که یکی از زوجین و یا هر دو، با کاهش میل جنسی مواجه شدند و یا در کسب لذت جنسی و رضایت از آن ناتوان گشتند می توان به کمک های پزشکی متوسل شد.

 

برای دریافت نتایج مطلوب، صبور و شکیبا باشید؛ قطعا بدانید و بپذیرید تلاش شما بی نتیجه نخواهد ماند، زیرا تاثیر گذاری تمرینات کیگل همچون بسیاری از تکنیک های وزنه برداری و بدنسازی نیازمند گذر زمان است. استفاده از میله های هالتر واژن هم می تواند مفید به فایده باشد و بهبودی این وضعیت را تسریع کند.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی